اس ام اس شبانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس شبانه
نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391
بازدید : 182
نویسنده : p&p

 

دردا ! دلم گرفته از روزگار امشب ، دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب ،

آه ! آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را ، دارم بسی شکایت از کردگار امشب ..

 

 

 

 

 

 

**********

 

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه

چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه ..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا ..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

 

 

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم
به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم ..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

سیاهی شب را در چشمانت به بند میکشم تا هربار که به تو مینگرم زیبایی نور ماه را تنها در چشمان تو ببینم..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن همه فرشته ها روتو می بوسن..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

در این حریم شبانه ستم گرفته در این شب خوف و خاكستر كه غم گرفته

رفیق فروزان روشن رهایی من ستاره‌ها را صدا بزن دلم گرفته..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 


مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل
چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

بخند اي عشق اي اميد فردا که من خنديدنت را دوست دارم ، به باغ خاطرم هر روز و هر شب ، تو را تنهاي تنها دوست دارم.

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

شبى گفتم به قليانم كه از جانم چه ميخواهى؟
نوشت باخط دود خود به دردت ميخورم گاهى ، تو بر من مينهى آتش كه درد خود كنى تسكين..
من بيچاره ميسوزم تو از حالم چه ميدانى..

 

 

 

 

 

 

**********

 

 

تو را گم مي کنم هر روز و پيدا مي کنم هر شب
بدين سان خواب ها را با تو زيبا مي کنم هر شب
تبي اين کاه را چون کوه سنگين مي کند آنگاه
چه آتش ها که در اين کوه برپا مي کنم هر شب..

 

 

 

 

 

 

**********

 

شب هاي دراز بي عبادت، چه کنم
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
گويند کريم است و گنه مي بخشد
گيرم که ببخشد زخجالت چه کنم

 

 

 

 

 

 

                                                            **********

 

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس و جوک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: